Adverteren op Google (SEA)
Hoog in de zoekresultaten van Google verschijnen zonder te betalen is mogelijk, maar het kost veel tijd en energie. Gelukkig is er een andere manier om bovenaan in Google te verschijnen, namelijk door te adverteren.
Waarom Google Ads uitbesteden bij SiteMasters?
SiteMasters pakken Google Ads nét wat anders aan dan de traditionele marketingbureau’s. Onze Google specialisten hebben campagnes beheerd voor verschillende grote A-merken zoals RTL, PLUS Supermarkten, NIU Scooters en De Gemeente Amsterdam.
Die kennis wordt toegepast op de Google campagnes van jouw bedrijf. Daarbij leggen we duidelijk uit wat we doen. Wij zien namelijk een behoefte in de marketingwereld naar oprechte marketing zonder moeilijke termen.
Wat kun je verwachten?
- Jouw product of dienst bovenaan in de zoekmachine
- Telefonische inventarisatie met één van onze experts (vrijblijvend)
- Jouw campagne instellingen helemaal doorlopen en (nieuwe) kansen in kaart gebracht
Adverteren op Google bieden wij al aan vanaf €500,-
Hoog in Google
Google Adwords adverteren (ook wel Google Ads adverteren) is één van de meest belangrijke marketingmiddelen voor veel bedrijven. Elk bedrijf wil immers meer leads, meer omzet of meer naamsbekendheid tegen een bepaald marketingbudget. De zoekmachine speelt hier een onmisbare rol. Wie online niet bestaat, bestaat eigenlijk niet.
“Meer winst uit Google Adwords adverteren halen? Wij geven gratis advies over je digitale marketing inzet!”
– Shelly, Online marketeer
Wat is SEA?
SEA staat voor “Search Engine Advertising”, in het Nederlands betekent dit “Zoekmachine Adverteren”. Het is precies zoals het klinkt; je betaalt geld om te adverteren in de populaire zoekmachines, waarvan Google veruit de grootste speler is.
SEA is een alternatief voor SEO, waarbij je op basis van een slim ingerichte website hoger klimt in de zoekresultaten. Het grote voordeel van SEA is de snelheid en effectiviteit. Als je vandaag een campagne opzet, heb je morgen resultaat.
Wat zijn Google Ads?
Adverteren in Google is niet ingewikkeld; je kiest een woord of een serie woorden, je stelt enkele voorkeuren in zoals het budget en de looptijd, en jouw eerste Google Ads campagne kan van start gaan.
Maar wacht even voordat je die creditcard tevoorschijn haalt, want Google Ads kan ook de snelste manier zijn om veel geld over de digitale balk te smijten. De keuze voor de juiste keywords en het aanspreken van de juiste doelgroep vergt inzicht, kennis en ervaring. Daar kunnen wij je bij helpen!